Follow by Email

Thursday, 15 December 2011

wanita yang kau pilih

di mata manusia yang bernama LELAKI..wanita adalah sesuatu perkara yang menarik untuk di lihat..ada sesetengah lelaki menganggap wanita ini sebagai manusia yang perlu dihormati..lelaki seperti ini melihat wanita sebagai kekuatan mereka..yela,,seperti yang semua tahu wanita pun dicipta daripada tulang rusuk lelaki..mereka betul-betul ikhlas mmerlukan wanita sebagai teman hidup yang sentiasa bersama kala suka dan duka..tapi,,zaman sekarang ni ada gak lelaki yang suka ambil kesempatan atas kelemahan kaum wanita..mereka hanya memerlukan wanita untuk 'enjoy'..golongan seperti ini hanya menganggap wanita sebagai pemuas nafsu mereka..hanya untuk stok 'geli-geli'..bila dah puas mereka tinggal dan cari wanita lain..tu lah lumrah dunia sekarang..s0,,kaum wanita perlu lah lebih berhati-hati..kuatkan iman dan hati..untuk kali ni aku nak tujukan satu lirik lagu khas untuk lelaki..lagu yang melambangkan kesetiaan wanita terhahap lelaki yang dicintainya..lagu yang pernah dipopularkan oleh Rossa..wanita yang kau pilih.....

malam selalu panjang
di waktu aku merindukanmu
kau bisa menjaga aku
hingga diriku merasa teduh

aku seperti kamu
menginginkan dan memerlukanmu
karena kita tak mampu untuk 
selalu pergi menjauh

kau jadikan aku ini
wanita yang kau pilih
untuk jadi kekasihmu
dan kau pun telah aku minta
setia sepertiku
hingga waktunya tiba

aku percaya penuh
kau kan buatku bahagia
karena cinta tercipta
datangnya dari dalam hatiku




No comments:

Post a Comment